16 Ağustos 2010 Pazartesi

flormar

Dün flormardan ultra gold eye liner aldım.Mavi yeşil bakır renklerde yeni seriymiş.6-7- saat kalıcılığı   olduğunu söylediler.Kendimde denemeden yazmak istemedim.Sonuç süper..makyajı yutan bir cildim olduğu halde..sabah işe giderken sürdüm birde rimel..Bu zamana kadar bile iyi dayandı.Akma dağılma hiç yapmadı.Seriyi tamamlamayı düşünmüyorum desem yalan olur.Far gibi kullanılabilirde sanırım. Fiyatıda çok uygun 6 tl
Bunu sabah 07,30 gibi işe gitmeden sürmüştüm.Akşam 21 oldu hala dağılmadı uçmadı..ben memnun kaldım..neon ojelerde kızımın sarının renginin net olması için en az 3 kat geçmek istiyor.Resimlerim çok net olmadı farkındayım:)

1 yorum:

♥мұ»p»r«i»n«č»є«ss dedi ki...

izlemeye aldım cnm seni bu flormar ultra black kullanıyorum bende çok memnunum bu renkleride süpermiş bakıcam en kısa zamanda sevgiler ;)